۱۳۸۵/۰۲/۰۶

هولوكاست را يادآوري نكنيم

می‌گویند که یک کسی یک سنگی می‌اندازد داخل چاه و مابقی قصه !، درست شده احوالات ما ,تکرار مکررات هم حدی دارد !ولی آقایان که دست بردار نیستند هنوز هم همان ماجراست که بود انگاری تازه به موضوع رسیده‌اند .


بابا اینکه کوچه من در قرن بیستم آسفالت شود هم بر هولوکاست مقدم است هم از هیتلر هم از یهودی و هم همهمهمهمهمهم! بقول کسی می‌گفت مارا غنی کنید یورانیم پیش کش!!!!!!!!

هنوز هم من نفهمیده ام که هولوکاست چه ربطی به ما دارد که باید اینهمه هزینه مادی و معنوی برای آن پرداخت کرد. و اصلن ما کجای قضیه ایستاده‌ایم که می‌خواهیم راست و دروغ مطلب را روشن کنیم. بعد هم سینه چاک بدهیم در رفع شبه مهمه در غلطی که یک دیوانه مالیخولیایی کرده، کسی که میخواست رسالت تاریخیش را در دنیا انجام دهد و با اصلاح نژاد آریایی، رایش را دوباره احیا کند و پنجاه شصت سال پیش، کرد آنچه کرد. حالا تازه به کجا می‌رسیم ؟ به آنجا که دنیا ما را در راس قله یهود ستیزی می‌بیند؟ دنیا اشتباه می‌کند !؟ عزیز برادر عالم تا اطلا ثانویه همین طوری است ، بخای یا نخای ؟ این وسط نان ِ شب ِ من ِ ایرانی‌ ِ مسلمان ِ شیعه سال 1385 چه می‌شود.
باور کنید ما با این حضرات یهودی هیچگاه مشکل نداشته ایم و به شهادت خودشان و به استناد تورات(دوم تواریخ 36-22 و عزرا 1-1 ) پادشاه بزرگ ایران ـ کورش کبیرـ منجی این قوم بوده و آنها را در ته تاریخ به سرزمینهایشان برگردانده است و چه و چه و چه . ما مشکلی با این فلسطینی ها هم نداریم آنها هم نباید حقی ازشان پایمال شود، خدا را خوش نمی آید خلاص. بورس تهران را بچسب ! به همان میزان هم که در هشت سال جنگ فلسطینی ها برای ما هزینه کرده اند ما هم البته وظیفه داریم!!!
راستی این وسط یک جمله جالب یادم آمد، میگه : بعضی ها شجاع‌اند بعضی ها شعور ترس ندارند.
چه ربطی داشت ؟!؟!؟!؟
از اینها بگذرید این مطلب را بخوانید (اینجا)